Pamiątka ślubu

10:00

Pamiątka zaślubin

Z niezmierną przyjemnością dzielę się z Wami moim niedawnym projektem.
Pomysł koleżanki, która poprosiła mnie o przygotowanie pamiątki ślubu był taki, aby nawiązywała ona stylem do rozdawanych przez Młodą Parę zaproszeń.
Zaproszenia były skromne, ale bardzo eleganckie. Na brązowej „podkładce” wpięta biała karta z jakby namalowanymi akwarelami kwiatami. Wszystko w takiej blado-brązowej i różowej tonacji. I skromna tasiemka koronkowa przewiązana lnianą cieniutką nitką. Niestety, nie mam zdjęcia....
nietypowa pamiątka z okazji ślubu

Etapy pracy nad ślubną pamiątką

Wybrałam serwetkę, która zachwyca delikatnością, a kolorami idealnie wpasowuje się w pomysł. Do wyboru miałam kilka różnych koronek, aby opleść nimi skrzynkę, ale nie mogłam się do nich przekonać. Przytłaczały, dominowały nad całością, a mnie zależało na tym, żeby ten piękny kwiecisty motyw grał tu główną rolę. Zdecydowałam się użyć szablonu. W ten sposób uzyskałam podobny efekt, jaki na zaproszeniu dawała ażurowa, koronkowa tasiemka.
I oczywiście -szczegóły są ważne- nitka ;).
Jak na pamiątkę ślubu przystało, pojawił się też odpowiedni napis. Wybrałam niewielki, pasujący stylem do całości napis W Dniu Ślubu od EKO-DECO.
Ocenę, czy udało mi się odwzorowanie, pozostawiam pomysłodawczyni (pozdrawiam Kasiu ), a dla Was kilka zdjęć i mała ciekawostka.
pudełko ozdobione techniką decoupage'u

detale na pudełku - wzór wg szablonu, sznurek, motyw różany

Nie jestem scraperką, ale...

Nie jestem scraperką (wszystko przede mną ), ale spodobał mi się kiedyś pomysł (zerknij na moją Skrzynkę dla stolarza),aby karta z życzeniami nawiązywała do prezentu.
I tym razem również przygotowałam zdekupażowaną kartkę. Co o niej myślicie?
motyw różany na pamiątce ślubu


pamiątka ozdobiona napisem EKO-DECO

Pozdrawiam inspirująco ;)
Lucyna

You Might Also Like

2 komentarze

  1. przepiękny motyw i naprawdę cudny komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) To prawda, w tych różach jakiś taki urok jest... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO