Kartki z okazji Dnia Kartkowania

10:00

Kartki na Dzień Kartki ;)

Witajcie,
W minioną sobotę był międzynarodowy dzień scrapbookingu, a więc i kartkowania. Wykorzystałam to święto na zrobienie kilku kartkowych zleceń :)  Chciałabym Wam pokazać moje  kartki - pierwsza fioletowo różowa w  ulubionej przeze mnie formie składaczka - na urodziny. Druga kartka będzie  na Boże Narodzenie. Wykonałam ją na tradycyjnej kwadratowej bazie 14 x 14. Ozdobiłam kartki m.in. kwiatkami, listkami, sznureczkami i tekturkami z EKO-DECO -ornamentem narożnikowym i pięknymi listkami ostrokrzewu, które delikatnie potuszowałam na ciemnozielony kolor.
kartka-składak z okazji urodzin

kartka ozdobiona kompozycją kwiatową

tekturka EKO-DECO  narożnik z ornamentem

kartka ręcznie robiona typu składak

kartka świąteczna z listkami ostrokrzewu z EKO-DECO 
Pozdrawiam,
baner DT




You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO