Przybornik na biurko

10:00

 Przybornik na biurko dla uczennicy


Witam, dzisiaj zaproponuję przybornik na biurko dla uczniaków :) Zastanawiałam się, z czego go przygotować, jak widać wykorzystałam otwarte pudełko na herbatę. Ponieważ otrzyma go fanka Krainy Lodu, więc postanowiłam zrobić go w kolorach chłodniejszych. Wykorzystałam farby kredowe i akrylowe metaliczne. Przykleiłam na przednią ściankę  papier do decoupage, a potem przyozdobiłam go scrapkami filcowymi i sklejkowymi z EKO-DECO. Osobiście zawsze, jak miałam odrabiać lekcje, robiłam wszystko inne tylko nie lekcje, dlatego chmurki, ptaszorki i ważka bardzo  ładnie mi tu pasowały. Mam nadzieję, że przybornik przypadnie naszej uczennicy do gustu i nie będzie, jak ciocia z głową w chmurach, zamiast w lekcjach:)
drewniany przybornik ozdobiony scrapkami z EKO-DECO 

ważka z EKO-DECO

filcowe i drewniane scrapki na przyborniku
Pozdrawiam
Beata


You Might Also Like

1 komentarze

Facebook

EKO-DECO